O nas

Historia

Firma została założona w 1998 roku z misją kompleksowej organizacji seminariów, szkoleń, treningów oraz paneli dyskusyjnych w Polsce i Europie.

Od lipca 1998 do czerwca 2000 zorganizowaliśmy ponad 100 szkoleń w Polsce, w których wzięło udział łącznie ponad 2500 osób. Odbiorcami szkoleń byli radni samorządowi, członkowie zarządów i przedstawiciele związków zawodowych.

 

Na przełomie roku 2000 udoskonaliliśmy relacje z polskimi klientami i jednocześnie weszliśmy na rynek międzynarodowy. Firma specjalizuje się w świadczeniu wysokiej jakości usług dla klientów polskich i zagranicznych, partnerów społecznych, organizacji pozarządowych, samorządów, przedsiębiorstw.

 

Od 2016 roku Fides Szkolenia i Doradztwo bierze udział w przetargach publicznych. Na naszym koncie mamy już 3 wygrane przetargi na usługi tłumaczeniowe dla takich organizacji jak EASO, UNDP oraz ETUI.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z Polityką prywatności. Jeśli nie wyrażasz zgody, prosimy o wyłącznie cookies w przeglądarce. Więcej →

Zmiany w Polityce Prywatności


Zgodnie z wymogami prawnymi nałożonymi przez Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, w niniejszym Serwisie obowiązuje nowa Polityka prywatności, w której znajdują się wszystkie informacje dotyczące zbierania, przetwarzania i ochrony danych osobowych użytkowników tego Serwisu.

Przypominamy ponadto, że dla prawidłowego działania serwisu używamy informacji zapisanych w plikach cookies. W ustawieniach przeglądarki internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies.

Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie cookies w niniejszym Serwisie, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie Serwisu.

Polityka prywatności